کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    فروش چسب های ماستیک آکریلیک درزگیری در گلشهر : چسب ماستیک دارای ماندگاری بسیار طولانی شیمیایی و  حرارتی است به همین دلیل این چسب بسیار مناسب جهت درزگیری فلنج اتصال کانال هوا و سایر درزهای کانال می باشد. چسب ماستیک درزگیر اکریلیک 10 میلی لیتر حجم داشته و عایق بسیار خوب رطوبت است. به‌ همین دلیل برای پرکردن درزها و ترک‌های کلیه اتصالات مربوط به تهویه مطبوع بسیار مناسب است. از آنجایی که این محصول فاقد حلال است قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داراست. نوع بسته بندی این چسب به صورت سیلندری است. و قابلیت استفاده برای اتصال مواد مختلفی از جمله انواع فلز، کاشی، چوب، سرامیک وچینی را دارد. بسته بندیچسب ماستیک درزگیر اکریلیک مدل 95 با حجم 310 میلی لیتر عرضه می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 مهر 1401 - 22:53
    بازدید : 98

    قیمت پرایمر امولسیونی پایه آب محافظتی در کرج : عایق امولسیونی پایه آب یکی از تجهیزاتی است که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد. البته کارهای زیادی انجام میشود ، که برخی از آن ها برای مستحکم سازی میباشد و برخی دیگر جنبه زیباسازی دارد. در هر صورت در این بین اقداماتی وجود دارد که انجام دادن آن ها از ضرورات به حساب می آید ؛ زیرا ممکن است در مواقعی باعث به وجود آمدن یک سری مشکلات اساسی و هزیه آور شود. عایق امولسیونی پایه آب یکی از اقداماتی است که باید در سازه ها انجام شود. با این محصول شما می توانید به راحتی از ورود رطوبت به بتن ها و درز ها جلوگیری کنید ، و البته مانع به وجود آمدن مشکل های بزرگ شوید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 مهر 1401 - 10:38
    بازدید : 116

    کاربرد انواع فوم های الاستومریک عایق کاری صوتی : فوم های الاستومریک در دو نوع رولی و لوله ای از مواد انعطاف پذیر تولید می گردند.فوم های لوله ای جهت اتصال از ۲ لبه بریده می شوند. این فوم ها قبل و یا بعد از عملیات نصب روی قطعات و اتصالات اعمال می شود.فوم های لوله ای در طول، بوسیله چسب متصل می شوند. فوم های رولی برای نصب قطرهای بزرگ(بالای ۵ اینچ) لوله ها و کانال های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند.در صورت نیاز می توان این ورق ها را بصورت خود چسب بکار برد. عایق کاری یک راه حل مناسب برای تضمین بهترین عملکرد پروژه در سیستم می باشد که اگر بدرستی بکار گرفته نشود ممکن است باعث توقف سیستم شده و مشکلات چگالشی به همراه داشته باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 مهر 1401 - 12:19
    بازدید : 108

    انواع مواد آب بندی استخرها در سراسر کشور : نگهداری از استخر های خصوصی و عمومی جزو مهم ترین کارهای مراقبتی بعد از احداث آن ها به شمار می آید. به دلیل این که عموما استخر ها با موادی چون سیمان ساخته شده اند، جنس نفوذ پذیری داشته و آب به راحتی می تواند از آن ها عبور کند. از آنجا که استخر ها مانند ذخایر آبی عمل می کنند و حجم شایانی از آب را در خود نگه می دارند، باید به صورت مطمئن ساخته شوند و این حجم آب را به میزان زیادی و به بهترین شکل و بدون ذره ای نشتی در خود نگه داند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 مهر 1401 - 13:19
    بازدید : 108

    روش اجرای چسب ماستیک پلی یورتان VICKERSW در سطح : پلی اورتان یکی از انواع چسب ماستیک است، که بین پیمانکاران بسیار پرطرفدار بوده و جز قویترین نوع چسب ماستیک محسوب می شود. ماستیک پلی اورتان از نوعی مواد الاستیک ساخته می شود، تک جزئی بوده و برپایه رزین پلی اورتان می‌باشد. مقاومت خوبی در برابر سایش و بریده شدن دارد، و همینطور قویترین چسبندگی را بین انواع چسب ماستیک دارد. مدل پلی یورتان از نوعی مواد الاستیک ساخته می شود. این مدل قوی ترین نوع مدل ماستیک است. تک جزئی بوده و بر پایه رزین پلی یورتان ساخته می‌شود. از کاربردهای این محصول این است که، برای پر کردن درزهای منبسط شونده در سازه های بتنی استفاده می شود. همچنین می توان در سازه های آبی برای آب بند کردن سازه از آن استفاده کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 مهر 1401 - 12:9
    بازدید : 80

    فروش پوشش عایق بندی پشت بام ساختمان در کرج : پوشش عایق بندی پشت بام یک سیستم عایق بندی جدید است که به منظور عایق بندی سطوح پشت بام، آب بندی پشت بام موزاییکی، سرامیکی و سنگی و همین طور آب بندی ایزوگام  استفاده می شود. این پوشش نانو که برای عایق بندی پشت بام به کار می‌رود، جایگزین مناسبی برای ایزوگام است و برای بازدهی بالاتر، معمولاً از چندین لایه آن بر روی پشت بام استفاده می‌شود. این نوع عایق حتماً باید به صورت تخصصی و متناسب با نوع مصالح استفاده شده در سطحی که عایق روی آن نصب می‌شود، انتخاب شود تا حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد.  پوشش عایق پشت بام در سه نوع بیرنگ، سفید و دو جزئی عرضه می‌شود که هر کدام  از این محصولات به منظور عایق بندی یکی از انواع سطوح رایج پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 مهر 1401 - 12:7
    بازدید : 193

    اجرای عایق پشم سنگ در دیوارهای داخلی و خارجی : عایق کاری از داخل به هدف به حداقل رسانیدن اینرسی حرارتی در ساختمان انجام می شود و در عایق کاری از خارج اینرسی حرارتی در حداکثر است ولی نوسان دمای داخل ساختمان کاهش می‌یابد و با تنظیم دما در محدوده آسایش انسان, می توان دما را در حد مطلوب ثابت نگهداری نمود. عایق کاری حرارتی از خارج برای ساختمان هایی که استفاده مداوم دارند مانند مناطق مسکونی مناسب تر است ولی عایق کاری حرارتی از داخل برای ساختمان‌هایی که استفاده از آن مقطعی یا منقطع است به ویژه ادارات مناسب تر است. به کار بردن عایق در دیواره های ساختمان اثرات زیادی در جلوگیری از انرژی خواهد داشت, مشروط بر آنکه از نفوذ هوا به داخل ساختمان جلوگیری شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 مهر 1401 - 10:58
    بازدید : 145

    اجرای فوم های عایق صدا جهت آکوستیک سازی : پنل آکوستیک یک نوع عایق صدا است که تا پیش از این تنها از خاصیت جذب صدا و امتناع از نشر آن به محیط های دیگر برخوردار بود و اینک از قابلیت پخش بیشتر صدا نیز برخوردار شده است! از این نوع پنل ها معمولا موزیسین ها و خوانندگان و همچنین صاحبان استودیوهای ضبط و سالن های سینمایی و آمفی تئاتر استفاده می کنند تا صدای کار آن ها سبب آزار و اذیت دیگر همسایگانشان نشود. برای خرید پنل آکوستیک خیلی کار سختی در بازار امروز کشورمان ندارید و تنها کافی است که بدانید باید برای چه منظوری و برای چه حجم صدای تولیدی به دنبال خرید یک کدام از این عایق های صوتی بگردید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 مهر 1401 - 10:48
    بازدید : 115

    اجرای سیستم­ های کنترل خوردگی در فلزات : سیستم­ های کنترل خوردگی برای محافظت از تمام ابزار و دارایی­های با ارزش استفاده می­شوند. نگهداری و تعمیر صنعتی پوشش ­های محافظتی برای حفاظت از زیربناهای داخلی و خارجی در برابر خوردگی، سایش، گرمای شدید، مواد شیمیایی و تخریب در اثر تابش فرابنفش طراحی شده اند. این سیستم­های پوششی کنترل خوردگی بطور معمول در مناطق شدید مانند گرمای بیش از حد، آب نمک و دیگر محیط­ ها مانند نفت، گاز، مواد شیمیایی، زیرساخت­ ها و بخش ­های انرژی استفاده می ­شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 مهر 1401 - 8:11
    بازدید : 119

    هزینه آب بندی و عایق کاری با ایزوگام در کرج : هزینه ایزوگام پشت بام آپارتمان و واحدهای مسکونی بسته به متراژ کار و نیز نوع ایزوگام مصرفی متفاوت است. دلیل عمده تفاوت در هزینه نصب ایزوگام پشت بام، تفاوت در کیفیت ایزوگام میباشد. بالطبع قیمت ایزوگام با کیفیت و استاندارد به دلیل مرغوبیت مواد تشکیل دهنده از نوع متوسط یا نامرغوب بیشتر است. نوع سطح عایق کاری نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در هزینه نصب ایزوگام است. برای محیط های باز مثل پشت بام و استخر که نصب ایزوگام آسانتر است، قیمت نصب ایزوگام نیز کمتر است. ولی برای سطوحی که سختی کار دارد و زمان بیشتری اتلاف میشود، هزینه نصب بالاتر می رود. متراژ کار نیز در هزینه اجرای ایزوگام تاثیرگذار است. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 مهر 1401 - 12:50
    بازدید : 162

    قیمت عایق های رطوبتی نانو نما در گوهردشت : خیلی از افراد قیمت نانو سنگ نما را یک هزینه اضافی می‌دانند؛ در حقیقت باید به این موضوع اشاره کرد که، هزینه‌های ساختمان‌هایی که با نما سنگی کار شده است، بسیار زیاد است، این گونه ساختمان‌ها با مشکلات زیادی مثل تمیز نگه داشتن سطوح سنگ، مواجه هستند، و افراد همیشه دغدغه تمیزی کردن نما سنگی ساختمان را دارند، چون در عین حال هم کار سختی است و هم هزینه بر است. یکی دیگه از مشکلات در این باره، عدم رسیدگی به سطح سنگ نمای یک ساختمان در بازه زمانی زیاد، باعث خرابی نمای سطح سنگ می‌شود. در حقیقت، افراد باید هزینه چند برابری را برای تعمیر و نگهداری نمای سنگی ساختمان کنند. اما این مشکل امروزه، به راحتی حل شده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    31 مهر 1401 - 8:47
    بازدید : 103

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2